poniedziałek, 28 lutego 2011

031: Fashion, do you know what I mean?

Wiosna już na dobre przyszła i strasznie mnie to cieszy ;)

Tu po raz pierwszy moje nowe spodnie, a właściwie legginsy (pokochałam je z całego serca, brakowało mi tak bardzo skinny spodni, oraz buty, które przeżywają u mnie renesans. To jest ich trzecia zima u mnie, a w zeszłym roku w ogóle w nich nie chodziłam, nie wiem czemu, bo są bardzo fajne ;)





jacket: new yorker
skinny: F&F sh
top: no name sh
cardigan: no name sh
belt: no name sh
earrings: made by me
scarf, hat: made by my granda
shoes: deichmann
bag: bag: etorebka - kod rabatowy:9232c148


Spring came and I'm really happy about it :)

Today for a first time here my new trousers, or actully leggins, I really needed so skinny pants, and shoes, which I have for two years and I haven't worn it last winter (I have no idea why!)

9 komentarzy: