niedziela, 19 grudnia 2010

023: Photo shoot continues

Dziś tylko wrzucam resztę zdjęć z sesji, mam nadzieję, że również się wam podobają. Ostatni zestaw to chyba mój ulubiony, letni. Z tymi szpilkami komponuje się lepiej niż z cekinowymi, granatowymi espadrylami, jak nosiłam w lecie. Sukienka nr 1 to była moja propozycja aby się przebrać za Królewnę Śnieżkę na sylwestra, zdecydowałam się jednak na coś innego, na co, przekonacie się wkrótce ;)





dress: sh
shoes: atmosphere, sh
brooch: allegro
band: świat spinek





skirt, blouse: no name, sh
shoes: atmosphere, sh
brooch: allegro
chain: no name




tunic: sh
leggings: new look, sh
shoes: new look, sh


Photos: Kasia K.

Today I'm only showing the rest of photos. I hope you like it. Last outfit is probably my favourite. I think it looks better with this pumps than with blue, sequined espadrilles I've worn with during summer. Dress nr 1 was my option to dress as Snow White, but I choose another charakter. Which one, you'll see soon.

18 komentarzy:

  1. ta turkusowa sukienka jest obłędna, nie chcesz przypadkiem sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nr 1 - jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. LilyLove: a dziękuję bardzo :0
    kayaretro: nie, niekoniecznie, zwłaszcza że kupiłam ją jakieś dwa tygodnie temu i jestem w niej zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka, jednak ja wolałabym ją w nieco bardziej stonowanym kolorze :)

    http://wildekatze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. « Gdy wszystko zamiera, Poppy wali naprzód! » Podoba mi się twój blog;]]
    wpadnij do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad,
    jak chcesz dodaj do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu pierwszy zestaw przypomina mi Alicję w krainie czarów ;) Ale wszystkie strasznie mi się podobają,zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w czarnej spódnicy wyglądałaś genialnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy mi się podobają, ale ta pierwsza sukienka jakby była do kolan, albo jakby ją zbombkować to by była genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta pierwsza suknia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do udziału w moim konkursie

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna pierwsza stylizacja, ogolnie wszystko na plus, masz ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie Ci w stylu retro. Zwłaszcza w takim stylu makijażu i związanymi włosami. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta niebieska sukienka z koronki jest niezwykła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. moim faworytem jest zestaw środkowy:)

    OdpowiedzUsuń